مایسامایسا، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

بهانه ای برای زندگی

شیرین کاری (قسمت اول)

1394/7/9 0:49
538 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از ۲ ماه و نیم زندگی، دخملم میتونه این کارها رو انجام بده:

۱_ قیافه ها رو به خوبی تشخیص و از‌هم تمییز میده.

۲_ وقتی باهاش حرف میزنی کاملا به چشمات زل میزنه، با دقت به حرفهات گوش میده.

۳_ با قن و قون و‌ آآآآووو گفتن جواب میده و باهات حرف میزنه.

۴_ وقتی همه چی مرتب باشه، خنده های قشنگی میکنه.

۵_ جدیدا یاد گرفته وقتی باهاش صحبت میکنی و خوشش میاد، سرش رو مرتب چپ و راست میکنه و میخنده مثل سرسری.

۶_ دستش رو یا تا مچ بکنه تو دهنش یا انگشتش رو تا حلقش فرو کنه و بعدشم کلی عق بزنه.

۷_ جلوی تلویزیون که میزارمش با دقت نگاه میکنه و براش جذابه

۸_ موقعی که میخوام بهش شیر بدم،‌ قبل‌از بغل کردن یا اینکه پیشش بخوابم، میفهمه و برام کلی دست و پا میزنه. تله پاتی داریم یه جورایی!!

۹_ وقتی رو شکم میزارمش، کاملا سرش و بالا میاره و خودش رو با دستاش بالا نگه میداره.

۱۰_ رو حرکات گردنش کاملا مسلط شده فقط وقتی خسته بشه سرش میفته.

۱۱_ با چشماش اشیا رو تعقیب میکنه.

۱۲_ صداهای اطرافیان رو کاملا میشناسه. مخصوصا من و بابای من. بابا رضاش زیاد باهاش صحبت نمیکنه ولی کاملا میشناسه و خودش رو براش لوس میکنه.

اگه بازم چیزی مونده بود که یادم رفته بود حتما به این ۱۲ مورد اضافه میکنم.

پسندها (4)

نظرات (2)

مامان طاهره
9 مهر 94 1:30
ای جانم. زنده باشه و قدمش پر از خیر و برکت. این لحظات خاص و بی نظیر و تکرار نشدنی اند و من یک مامانی هستم که مشتاقانه منتظر تجربه ی دوباره شون هستم.
مامان تازه کار
پاسخ
ممنونم عزيزم. ان شاالله كه خدا دوباره قسمتت كنه
صبا
9 مهر 94 12:34
عزیزززززم