مایسامایسا، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

بهانه ای برای زندگی

نفسی که نمی آید...

1394/7/2 9:40
549 بازدید
اشتراک گذاری

حساسيت، سرماخوردگى يا هر مشكل ديگه اى، دختركم دو روزه نميتونه درست و حسابى نفس بكشه. راه تنفسش بسته ست و مخاطهاى لعنتى بينى، گلو رو هم اشغال كردن. همين باعث شده گاهى از خواب ناز عميقش بپره و با چندتا سرفه ى كوتاه سعى كنه لااقل راه گلوش رو باز كنه و وقتى تلاشش دير نتيجه ميده، از روى نااميدى گريه ميكنه و سرش رو مرتب اين ور و اونور ميكنه. دكتر گفت حساسيت فصليه و مشكلى نيست اما من حس ميكنم ندونم كاريهاى من تو مراقبت از ميوه ى زندگيم اين بلا رو سرش آورده. بغض من هم راه نفسم رو بسته. خدايا زودتر اين كابوس تموم بشه...

پسندها (3)

نظرات (5)

بهاربانو
3 مهر 94 21:54
عزیزدلم ایشالله به زودی رفع ناخوشی بشه.منم تا چهار ماهگی کمیل خیییییییییییییییلیییییی خییییییییلیییییی روش حساس بودم و با هر جوشی که روی صورتش میزد هم خودمو داغون میکردم و هم اطرافیانمو. طفلکی بابا حمیدش خیلی اذیت میشد ولی کم کم با بزرگتر شدنش دلهره ها نگرانی هام کمترشد. یادمه تو فروردین موقعی که واسه سیزده بدر رفته بودیم بیرون و کمیل تا ده روز سرما خورده بود از کم خوابی تب و لرز گرفتم تا وقتی که خوب شد. ولی الان با تجربه ی کوچولویی که به دست اوردم و اگه لایقم بدونی یه توصیه کوچولو برات دارم؛ مایسا جون و هر نی نی ی دیگه تو پاییز و بهار احتمال سرما خوردنشون بیشتره،چون هوا دو هواست.تو این هوا دو تا لباس تریکو بپوشونش.نه گرمش میشه و نه سردش. زیر دکمه دارهایی که تو شلوار میمونن و کمرش لخت نمیشه با بغل کردن بهترین گزینه هستند برای زیر لباسی ها...وقتی میبریش بیرون یه کلاه نازک تریکو سرش کن تا بادسرد توی گوشش نره وپیشونیش یخ نکنه. ان شاءالله و به حول و قوه الهی خدا حافظ و نگه دارش خواهد بود... به قول معروف: گر نگه دار من ان است که من میدانم،شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد
مامان تازه کار
پاسخ
ممنونم بهارجونم، واقعا ممنونم كه درك ميكني و راهنماييم ميكني. چشم به همه ي توصيه هات عمل ميكنم. اين شعر رو هميشه مامانم برام ميخونه
صبا
3 مهر 94 23:18
سلام مامان مهربون نگران نباش انشاالله زود خوب میشه، دکتر دراین مواقع که بینی مهدیار میگرفت قطره منتول تجویز میکرد که روی پارچه ای میریختم نزدیک بینی اش یا روی بالشش موقع خواب، تنفس که میکرد راحتتر بود و حالت آرامبخش داشت، بوی نعنا داشت از دکترش سوال کن، برای مهدیار که همیشه استفاده کردم خوب بود
مامان تازه کار
پاسخ
مرسي از راهنماييت صباجان، حتما ميپرسم
مامان سمیه
4 مهر 94 16:48
مامان خانومی برا نی نی بخور بذار من برا دخترم بخور سرد میذاشتم تنگی نفسش میرفت. سعی کن اروم باشی و خودت رو هم مقصر ندون عزیزم. پیش میاد تو این فصل طبیعیه
مامان تازه کار
پاسخ
گذاشتم، ايشالا كه اثر داشته باشه
مامان مریم
5 مهر 94 0:22
ایشالا که خدا شفاش بده..خیلی سخته بچه کوچیک مریض بشه
مامان تازه کار
پاسخ
ممنون، واقعا سخته
خواهری
6 مهر 94 14:16
انشاالله زودتر حالش خوب بشه آدم واقعا ناراحت می شه وقت حال نی نی خوب نیست
مامان تازه کار
پاسخ
ایشالا، واقعا