مایسامایسا، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

بهانه ای برای زندگی

جملات قصار!

1396/6/28 17:21
916 بازدید
اشتراک گذاری

- به باباش میگه: من میکشمت بعد تو بمیر دیگه‌ام بلند نشو
- صبحها که از خواب بلند میشه، میگه مامان صبح شد من بلند شدم. توام بلندشو دیگه!
- باباش از سرکار زنگ زد تا باهاش صحبت کنه، دست مایسا خورد و تماس قطع شد. بعد زنگ زده به باباش بلند میگه: چیا قطع کردی؟!!! 🤔
- علاقه‌ی زیادی به موسیقی داره. هر روز بهم میگه مامان پاشو آهنگ‌بزار باهم برقصیم ( چقدرم من اهل رقصیدنم)
-بعضی وقتها میاد دوتا دستاش رو دوطرف صورتم میزاره من رو میبوسه و میگه: من دوسِت دارم
- بغلم بود و داشتیم از پله ها میرفتیم پایین. یهو لپم رو کشید و گفت: تپلیِ من ( تاحالا همچین کاری رو باهاش نکردم چون اصولا تپل نیست!!)
- وقتی بهش میگم قول میدی؟ یا قول میدم... ، دست راستش رو به حالت دست دادن میاره جلو و میگه قول

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)