مایسامایسا، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

بهانه ای برای زندگی

ویزیت اردیبهشت

1394/2/7 13:25
176 بازدید
اشتراک گذاری

سلام میوه ی دلم،

با دو روز تاخیر، 6 ماهگیت مبارک 

Gifs Animés lumieres de noel 18

این روزا خیلی خواب اومدنت رو میبینم. چیزی که توی همه ی خواب هام مشترکه، اینه که دستم بهت نمیرسه. هنوز ازم دوری و دلم لک زده واسه گریه هات و بغل کردنت. وقتی بهت فکر میکنم دلم غش میره از خوشحالی. میرم وسیله هاتو برمیدارم و نگاه میکنم و تو رو توی اون لباسها تصور میکنم اما هرچی فکر میکنم نمیتونم چهره ات رو مجسم کنم. یعنی چه شکلی هستی؟ شبیه من یا بابا یا هردو ؟سوالسوال مادرجون همیشه میگه خداکنه قیافه ت به من بره ( همچین مادرشوهر عروس دوستی دارم منزیبا). منم پشت سرش میگم خدا کنه قد و هیکلش هم به باباش بره. اونوقت دیگه دخترم همه چی تمومهخندونکخندونک (خیلی اعتماد به نفس داریم ما!!)

دیروز وقت دکتر داشتم. با مامان جون و باباجون رفتیم. الهی فدای جفتشون بشم که نگفته و نخواسته همراهم میان و هوامونو دارنبغل

صبح رفتیم و نفر 9م لیست بیمارها بودم. متاسفانه یا خوشبختانه، خانوم دکتر تو بیمارستان دستشون بند بود و خیلی دیر اومدن. ماام از فرصت استفاده کردیم و یه سری به پاساژ جمهوری زدیم آخه مطب خانم دکتر به خیابون جمهوری و خیابون بهار نزدیکه. دو سه تا تکه قشنگ برات دیدم و خواستم بگیرم که فروشنده های مسخره، بهمون ندادن چون خرید عمده نداشتیم. بعد یه دور، دست خالی برگشتیم مطب niniweblog.com

نوبتم رسید و رفتم داخل. این بشر کلا انرژی مثبته. همچین سلام و احوالپرسی کرد و حال تو رو پرسید که انگار از دوستان نزدیکشم. سونوگرافی آنومالی و آزمایشی که قبل عید داده بودم رو چک کرد و گفت همه چی عالیه. یه کوچولو ویتامین D کمه که اونم با مکمل درست میشه. در مورد دو تا مشکل هم باهاش مشورت کردم:

1- چند وقتیه از زانو به پایینم دچار خارش شدید شدم، طوری که بعضی اوقات جاش زخم میشه اما گفت طبیعیه و مشکل خاصی نداره.

2- دو هفته ای میشه که دست راستم مدام خواب میره و گز گز میشه. سر انگشتام رو هم تقریبا حس نمیکنم. دکتر گفتن حتما پیش یه متخصص ارتوپد برم چون ممکنه که یکی از رگهام تحت فشار باشه.

نوبت بعدی دکتر، 17م خرداده. بعدش رفتیم خیابون بهار و سری چهارم خریدهای سیسمونی رو انجام دادیم. عکساشو بعدا تو یه پست دیگه میزارم.

خیــــــــــــــــــــــــــلی دوســـــــــــــــــــــــــــــــــــت دارممحبتمحبت

پسندها (2)

نظرات (2)

مطلع عشق
7 اردیبهشت 94 16:19
سلام دوست عزیز.... مبارک باشه نی نیتون و خریدهاش.... اتفاقی وبتو باز کردم و دیدم شرایطمون تقریبا شبیه فقط با یک ماه تفاوت زمانی..... میخواستم اگه میتونی یه کمکی به من بکنی من برای خرید سیسمونی چند تا لیست خوب داشتم که متاسفانه گمشون کردم شما میتونی یه لیست مفید و کامل بهم بدی( چون نوشته بودی که لیست داشتی) و اینکه شما میدونی تهران جز بهار برای خرید سیسمونی و ملزوماتش خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟ هم از نظر کیفیت و هم قیمت.......
مامان تازه کار
پاسخ
ممنونم از لطفت دوستم درمورد لیست، یکی برات تو نی نی تلگراف میفرستم تقریبا کامله. من خودم از روی همون خرید کردم و هرچی نخواستم رو خط زدم. برای خرید هم، به جز خ بهار، تو چهار راه امیراکرم(خ جمهوری) یه پاساژ هست که کاملا سیسمونی فروشن و همه چی پیدا میشه. از نظر قیمت هم یه کوچولو از بهار کمتره نه خیلی. بازار بزرگ هم میتونی سر بزنی اما متاسفانه من دقیقا نمیدونم کجاش هست که راهنماییت کنم. سمت شرق تهران، هم خ کوکاکولا و هم افسریه، مغازه های سیسمونی فروشی زیادی دارن و قیمتاشون هم مناسب و خوبه.
ĸoѕαr
8 اردیبهشت 94 14:06
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا
مامان تازه کار
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم، چشم حتما