مایسامایسا، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

بهانه ای برای زندگی

و همچنان مشغول ...

1394/4/15 21:18
515 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا خیلی مشغولم. از مهمونی های افطار پشت سرهم و هول هولکی فامیل بگیر تا کارای عقب مونده ی خودم و ... 

شنبه، خانم معافی، منشی دکتر کاشانی زاده بهم زنگ زد و گفت که روز ویزیت یکشنبه 21 تیر، افتاده به شنبه 20م. انقدر تند تند و ضبط شده این حرفا رو زد و قطع کرد که نذاشت بپرسم چرا. دیروز صبح، رضا قبل رفتن سرکارش، یهو یادش افتاد که آزمایش آخری که خانوم دکتر برام نوشته بود رو ندادم و آخر هفته هم تعطیله و اگه دیر بجنبم، امکان داره نتونم جواب آزمایش رو تا شنبه تحویل بگیرم. واسه همین همون موقع بلند شدم. آخرین ساعتی که چیزی خورده بودم ساعت 11 شب بود و من تا 10 صبح کارای خونه رو کردم و بعد آماده شدم و رفتم خونه مامان اینا. از اونجا با باباجونم رفتیم آزمایشگاه نزدیک خونشون و آزمایش مرحله اول گلوکز و کشت ادرار رو دادم و برگشتم و یک ساعت بعد واسه مرحله دوم رفتم. خوبی این آزمایشگاه اینه که علاوه بر اعتبار و زیر نظر آزمایشگاه نیلو بودن، خیلی خلوته و آدم اصلا معطل و اذیت نمیشه. امروز هم مامان بیچاره دوباره اینجا اومد و کمک کرد تا دوخت و دوزای باقیمونده رو تموم کنم. حلقه اسمت رو سفارش دادم و علیرغم میل شدیدم تصمیم گرفتم از گیفت صرفنظر کنم. البته هنوز قطعی نیست. سه شنبه هفته بعدم وقت آتلیه داریم. خداکنه با این قیافه و هیکل داغون من، عکسا خوب بشه. راستی فقط 21 روز دیگه مونده...

فعلا تا اخبار بعدی...

پسندها (5)

نظرات (5)

مامان لیلا
15 تیر 94 21:48
ایشالا بسلامتی بدنیا بیاد نی نی کوچولو
مامان تازه کار
پاسخ
ممنونم گلم
آبجی فاطمه
16 تیر 94 0:29
انشاالله دختره نازت به سلامتی و به موقع به دنیا بیاد.شما هم به همه کارها برسی
مامان تازه کار
پاسخ
مرسی عزیزم
سحر
16 تیر 94 14:10
انشااله به سلامتی بدنیا میاد و دیگه انقدر سرگرمت میکنه که وقت نمیکنی بیای اینجا ی پست دو خطه بزاری.وقت زایمان واسم تمامه منتظرا هم دعا کن و منم یادت نشه قربونت
مامان تازه کار
پاسخ
مرسی عزیزم، ان شاالله، حتما به یادتون هستم و شما هم تو این شبای عزیز حتما من و دخترم رو دعا کنید.
پانیذ
19 تیر 94 1:40
سلام خانم گل. ممنونم که بهم سر زدی. راستی دکتر من هم دکتر کاشانی زاده بود که قسمت نشد باهاش زایمان داشته باشم. امیدوارم به موقع دختر گلت رو بغل بگیری و این لذت عمیق بشری گوارای وجودت باشه.
مامان تازه کار
پاسخ
چقدر جالب، ممنونم عزیزم. ان شاالله
مامان سمیه
20 تیر 94 17:08
عزیزم ایشالا فرشته کوچولویه نازت بسلامتی بدنیا بیاد.. دختر عشقه نفسه زندگیه....... بهتون تبریک میگم که صاحب همه اینها شدین بزرگترین و زیباترین هدیه خدا... ایشالا همیشه شاد و سلامت باشین
مامان تازه کار
پاسخ
ممنونم عزیزم، تشکر