مایسامایسا، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

بهانه ای برای زندگی

آخرین شب من و دخترم

1394/4/24 23:38
1,155 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم، دلم بیش از حد گرفته. دوست ندارم برات لفظ قلم حرف بزنم فقط میخوام بهت بگم منو ببخش. به خاطر تمام لحظه هایی که درونم بودی و من فراموشت میکردم. به خاطر تمام حرفایی که بهت نزدم و قربون صدقه هایی که برات نرفتم. بخاطر روزایی که ازت مراقبت نکردم. به خاطر تمام چیزایی که برات کسر گذاشتم منو ببخش. تو فقط یکبار به دنیا میای و من انگار هزار بار تو رو باردار بودم. تا اینجا مادر خوبی نبودم اما امیدوارم خداوند این قدرت و این توفیق رو بده که برات مادر خوبی باشم. تو خودت بهتر از هر کسی من رو خواهی شناخت و یه روز بهت خواهم گفت و میفهمی که منظورم چی بوده. امشب آخرین شبیه که با استرس وجود نازنینت به پهلو میخوابم. بدون که مامانت خیلی دوست داره و این روزای آخر رو با بوییدن لباسای خوشگلت سر کرده. فردا بی شک مهمترین و عزیزترین روز زندگی منه. زندگی که قراره با قدمای کوچولوت تا آخر عمر عوضش کنی. 

فردا ساعت ۷صبح باید بیمارستان خاتم الانبیا باشم. یادم رفت بگم که دکتر به خاطر وضعیت بریچ شما، تشخیص دادن بریم بیمارستان خاتم که NICU مجهز داره. امیدوارم سالم باشی.

توکل بر خدا

آخرین شب جنینی بخیر گلکم...

پسندها (4)

نظرات (11)

فاطمه مامان زهرا مسافر کربلا
25 تیر 94 0:23
سلام چه شبی اومدم اینجا! خدا پشت و پناه خودت و دختر گلت باشه،
مامان تازه کار
پاسخ
قسمت دختر من بود که دعای شما و زهرای گلمم پشت و پناهمون باشه
·٠•●♥ مامان آنی ♥●•٠·˙
25 تیر 94 0:24
سلام عزیز دلممممممم وووووووااایی الهیییییی . انشالله به سلامتی مایسا جونی متولد بشه دعات میکنم حتما حتما حتما ... راستی آدرس وبمون اینه اونو پاکش کردم . امیدوارم بعد تولد کوچولو دوستای بهتری برای هم باشیم . به امید دیدار
مامان تازه کار
پاسخ
مرسی عزیزم، اتفاقا خواستم بهت بگم که رمزتو یادم رفته ولی تعجب کردم دیدم وبت پاک شده، ان شاالله، حتما همینطوره
مامان علی مردان
25 تیر 94 1:15
التماس دعا ویژه گلم.تا40روز پاکی و دعاهات برآورده میشه. خیلی مراقب دختر طلا باش.که زردی نگیره اگرم گرفت دستگاه بگیر بیتر خونه
مامان تازه کار
پاسخ
به روی چشم، خداکنه اینطوری نشه
مطلع عشق
25 تیر 94 10:55
سلام دوست عزیز.... الان که سر زدم و مطلبتو خوندم برای سلامتی خودتو و دختر نازت دعا کردم..... انشاءالله که به خوبی دنیا اومده و از این به بعدشم به خوبی میگذره.... خوشحالم که روزای انتظارت به پایان رسید..... برای من و پسرمم دعا کن..... که بقیه اش به خیر بگذره.... خیلی محتاجم.....
مامان تازه کار
پاسخ
ممنونم عزیزم، ایشالا که شماام به سلامتی فارغ بشی و پسر گلتو بغل کنی. ممنونن که به فکرمون بودی
مــــن
25 تیر 94 11:12
از وبتون دیدن کردم...واقعا وب قشنگی دارین و مطالب خیلی خوشگلی میزاری خاله مونا جون
مامان تازه کار
پاسخ
ممنونن گلم، لطف داری
سحر
25 تیر 94 15:55
سلام عزیزم.احتمالا تا الان دیگه زایمان کردی،من خیلی دیر فهمیدم امیدوارم از این به بعد روزای شیرین تری رو با دخمل نازت سپری کنی.بوووووووووووووس
مامان تازه کار
پاسخ
تشکر دوستم.
mamani
25 تیر 94 18:18
وای عزیزم چه زود ! ایشالا که مایسا به سلامتی بدنیا بیاد. اصلا هم نگران نباش . همه چی به خوبی میگذره.
مامان تازه کار
پاسخ
اره دوستم. ۱۰ روز زودتر شد. ایشالا نوبت شما
مامان آینده
26 تیر 94 12:51
سلام. ان شاالله که نی نی سلامت بدنیا اومده و هیییییچ مشکلی ندارین. مامانی زود بیا و عکسای گل دختریو بذار
مامان تازه کار
پاسخ
ممنونم به چشم
آبجی فاطمه
27 تیر 94 2:12
آخی عزیزم.یعنی امروز به دنیا اومد.به سلامتی انشاالله.مبارک باشه.قدمش خیر باشه
آجی
27 تیر 94 22:06
ُسلام به سلامتی
مامان تازه کار
پاسخ
ممنونم
مامان سمیه
28 تیر 94 12:02
ان اشلله که خودت و عزیزدلت سالم باشین.قدمش مبارک عزیزم
مامان تازه کار
پاسخ
تشکر