مایسامایسا، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

بهانه ای برای زندگی

بودن یا نبودن؟! مسئله اینست

1393/9/20 11:57
155 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوجمل من،

حتما پیش خودت میگی چه مامی بیکاری دارم، هنوز خبری نشده کلی فک میزنه. اما من کلا عادت دارم درباره موضوعاتی ک برام هیجان آورن زیاد حرف بزنم. تقصیر خاله مرضیه است. از بس حرفامو به اون میزنم و اونم مثل خودم با هیجان جواب میده، عادت کردم. وقتی نیست کلافه ام و میام حرفامو واسه شما مینویسم.

جونم برات بگه گرچه هنوز از وجود قطعی ات مطمئن نیستم اما این روزا داری بدجور ابراز وجود میکنی راضی از دل درد و سر درد و ضعف و کم خوابی بگیییییییییییر تا حالت تهوع همه وقته و گرسنگی عجیب و غریب و خلاصه هزارتای دیگه...

بابایی ب خاطر کار سنگینش همیشه شبا زودتر از من میخوابه. منم 1ساعتی با تلویزیون و اینترنت مشغولم تا کم کم خوابم بگیره. اما دیشب اصرار داشت منم باهاش بخوابم خجالت فکر کنم دلش تنگیده بود زیبا دقیقا 30 ثانیه بعد خوابش برد و مجبور شدم 1 ساعتی تو تخت غلت بزنم تا خوابم ببره. واسه نماز صبح ک بیدارشدم به طرز عجیب و غریبی گشنم شد. مجبور شدم ساعت 5 صبح نون داغ کنم و با یه کم کره و پنیر و شیر میل کنم تا شما بیخیال بشی. اما دقیقا دوباره 7صبح این وضع تکرار شد تعجب ماشاالله خیلی اشتها داریاااااااا

الان دقیقا روزی 5 وعده غذا میخورم ولی بازم هنوز این شکلیم خوشمزهخوشمزهخوشمزه

پسندها (4)

نظرات (1)

mamani
21 آذر 93 12:04
عزیزم ممنونم که به وبلاگ نی نی من سر زدی راستش لینک کردم با اجازه. امیدوارم زود زود از حضور نی نی ت مطمئن بشی. برام خیلی جالبه که وبت رو می خونم نه که با هم هم دوره هستیم خیلی باحاله مگه نه؟ من اصلا خدا رو شکر حالت تهوع ندارم ولی فوق العاده می خورم و می خوابم. برعکس شما من حتی زود تر از همسری به رختخواب می رم بعضی اوقات . صبح ها هم که اگه میشد گرسنه نشد بیدار نمیشدم. امیدورام سلامت باشید و خیلی زود خبر های خوبی بشنوم
مامان تازه کار
پاسخ
مرسی دووووووووووستم. آره واقعا برام جالبه. یه دوست خوب، همیشه بهم میگفت با یه باردار دیگه که هم سن بارداری خودت باشه حتما دوست شو چون خیلی به دردرت میخوره و از همه بیشتر درکت میکنه. از این بعد تند تند بهت سر میزنم تا از حالت باخبر بشم. واست حتما دعا میکنم