مایسامایسا، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

بهانه ای برای زندگی

مامان عمه می شود

1393/10/30 12:54
225 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم،

میدونم منتظر اخبار جدید از خودت هستی، اما تا فردا باید صبر کنی تا اخبارای خوب خوب رو برات بنویسم.

فعلا یه خبر دسته اول دارم براتراضیراضی

من عمه شدمممممممممممممممممممجشنجشنجشن

بلههه، تعجب نداره. دیشب دایی مجید تو یه حرکت انتحاری با اس ام اس اعلام کرد داره بابا میشه و زندایی فرزانه جون بارداره. خیللیییی خوشحال شدم. به دو دلیل:

1- اینکه تو دوران بارداری تنها نیستم و یه همراه دارم که منو درک میکنه و خیلی بهم نزدیکه.

2- اینکه شما از الان یه همبازی توپ پیدا میکنی و تنها نیستی. آخه همیشه از اینکه شما بدون همبازی بمونی و احتمالا لوس بار بیای، ناراحت بودم. اما حالا از همون اول یاد میگیری که باید اجتماعی باشی. هوراااااااااااااااااااااا

البته هنوز سن دقیق دایی زاده جون مشخص نیست و باید صبر کنیم تا سونوی اولیه انجام بشه اما حدودا کمتر از 5هفته است. ان شاالله که اون یکی عزیز دلمم سالم و سرحال باشه و واسه همدیگه دوستای جون جونی بشین. الهیییییی آمییییین

پسندها (3)

نظرات (6)

مامانی علی
30 دی 93 13:18
مبارک باشه عمه جون انشا اله به سلامتی و در کنار هم بزرگ شن
مامان تازه کار
پاسخ
مرسی فدات شم
mamani
30 دی 93 13:22
عالیه خیلی عالیه که نی نی نازت همبازی پیدا کرده.
مامان تازه کار
پاسخ
آره واقعا
مامان فاطمه
3 بهمن 93 21:31
سلام مبارك باشه عمه خانم ! سوالتون راجع به كلاس بارداري رو در بخش پرسش و پاسخ ديدم . بيمارستان خاتم الانبيا " صلي الله و عليه و اله وسلم " اين كلاسها رو در بلوك زايمانش برگزار مي كنه . دو سال پيش كه من مي رفتم روزهاي دوشنبه از حدود ساعت ٢ تا ٤ كلاس برقرار بود . دوره كاملش ده جلسه بود كه از قبل بحثهاي هر جلسه مشخص شده . در يكي از جلسات هم شما رو براي بازديد از اتاق درد و اتاق زايمان مي برن . از هفته بيست به بعد با يك نامه از دكترتون كه شما رو به اونجا معرفي مي كنه مي تونين تو كلاسها شركت كنين . اين كلاسها رايگانه و شما هزينه اي بابت شركت در اونها نمي دين .
مامان تازه کار
پاسخ
قربون تو دوست خوبم برم. مرسی از راهنماییت عزیزمو اتفاقا دکتر خودم تو بیمارستان خاتم الانبیا هست و حتما شرکت میکنم. بازم ممنونم
مامان فاطمه
3 بهمن 93 21:33
راستي دختر من هم مثل ني ني شما مسافر كربلا بوده ! اسم وبلاگش هم همينه ، خدا نگهدار زائر كوچولوتون باشه ان شاءالله .
مامان تازه کار
پاسخ
عزیییییییزم. مرسی دوستم. ایشالا خدا دختر شما رو هم براتون حفظ کنه. از طرف من ببوسش
مامان راحله
4 بهمن 93 22:49
مبارکه عزیزم .. ان شالله هر دوتون به سلامتی نی نی تون رو بغل بگیرید
مامان تازه کار
پاسخ
مرسی دوستم
الشن
14 بهمن 93 15:31
اااااااااااااااااااااااا چه باحال خدا هر دوشون رو حفظ کنه