مایسامایسا، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

بهانه ای برای زندگی

نظرات (3)

مامانی علی
21 دی 93 2:29
هزار ماشاا... کی جنسیتش معلوم میشه که خشگلمون رو به اسمش صدا کنیم
مامان تازه کار
پاسخ
خاله جون ایشالا حدود یک ماه دیگه
mamani
26 دی 93 22:11
وای دلم یه جوری شد. دلم خواست که ببینمش. برام دعا کن فردا صبح قراره برای غربالگری بریم. ناز بشه توپولی. ایشالا همیشه سلامت باشه. خیلی خوشحالم که باهات آشنا شدم. یه دلیل خیلی مهمش اینکه که همش حدود یک هفته ده روز اختلاف داریم با هم.
مامان تازه کار
پاسخ
عزیزم، منم خیلی خوشحال شدم ک باهم تو یه حدودیم. من هفته پیش سونو و آزمایشمو دادم و قراره پس فردا جوابشو بگیرم. ایشالا واسه جفتمون خوب و طبیعی باشه. عکس نی نی تو حتما بزار تا منم ذوق کنم دوست جونم
سحر
27 دی 93 19:57
سلام عزیزم امیدوارم بارداریه شیرینی رو پشت سر بگذاری واقعا مادر شدن حس شیرینیه
مامان تازه کار
پاسخ
مرسی عزیز دلم. ایشالا این اتفاق شیرین واسه همه بیفته