مایسامایسا، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

بهانه ای برای زندگی

زیارت قبول

1393/10/14 20:46
297 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامانی،

یه هفته ای نبودم و تو خوب میدونی کجاها که نبودم. کربلا و حرمین شریفین امام حسین و حضرت اباالفضل (ع) ، نجف و ایوون طلای خوشگل امام علی...فرشته

اصلا قابل وصف نیست. نمیتونم بگم چقدر خوش گذشت. کلی خاطره جمع کردیم و با خودمون آوردیم تهران. از هول هولکی رفتنای حرم، از دردسرای ویلچر و باباجون مهربون و فوق العاده صبورت ک انصافا محبت رو در حق من تمام کرد و تا آخر عمر مدیون اینهمه خوبیشم. ایشالا ک منو به خاطر اذیت هام ببخشه. از خریدن لباسای خوشگل موشمل واسه شماااااا، از عروسکایی ک واست خریدیم و بابا رضا کلی ذوق کرده بود و میخواست همشو بخره خنده (عکساشو تو ادامه ی مطالب میذارم)، از نگاهای خنده دار مردم به ویلچری بودن من و دعاهایی ک واسه شفا گرفتنم میکردن، از کمکایی ک عراقی ها بهم میکردن تا رفت و آمدم راحت بشه و باعث شد تا من و بابا از شر اون همه بازرسی راحت بشیم و آزادانه بریم و بیایم و کلیییییی بخندیم. 

خلاصه اگه بخوام تعریف کنم یک هفته طول میکشه. اما بدون اگه شما نبودی هیچ وقت بهمون انقدر خوش نمیگذشت مخصوصا به من ک زیر الطاف بی حد و اندازه ی رضا جونم بودم و هیچ سختی نکشیدم. محبت

از همه ی دوستای گلمم که زیارت قبولی گفتن و التماس دعا داشتن خییییلیییییییی ممنونم. ایشالا قسمت همگی بشه با نی نی های جیگرتون. همتونو دعا کردم و از خدا واسه همگی سلامتی و خوشبختی خواستم. دوستون دارمممممممممم بغلبغلبوسبوس

1- عروسک هایی که بابایی با عشق برات خرید:

niniweblog.com

2- لیوانی که مامان جونم واسه شما خرید تا راحت بتونی آب بخوری:

niniweblog.com

3- لباسایی که واست خریدیم اما چون نمیدونستم شما دختری یا پسر، از هردوش واست خریدم (البته تو دوتای آخر زور پسر بودنت چربید خندونک):

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

پسندها (6)

نظرات (6)

بابایی و مامانی امیررضا
14 دی 93 20:51
سلام برای بازدید و ارتقائ و ارتباط هرچه بهتر و بیشتر برای وبلاگ ما و شما بیایید همدیگه رو لینک کنیم بعد از اضافه کردن لینک ما در وبلاگ خودتون مارو درجریان بگذارید تا شما رو لینک کینم
مامانی علی
16 دی 93 2:16
سلام خانومی زیارتا قبول نی نی کربلاییت خوبه؟ خیلی نگرانت بودم فکر میکردم اومدی خبر بدی هر روز به وبلاگت سرمیزدم
مامان تازه کار
پاسخ
سلام دوست جونی، مرسی فدات بشم. ایشالا به زووووووووووودی قسمت خودت و خانواده ی نازنینت بشه. اتفاقا به خاطر شما یه پست جدید گذاشتم تا بدونی شکر خدا صحیح و سالم برگشتیم. نی نی هم حسابی خوبه. فردای روزی که برگشتم واسه اطمینان خاطر رفتم سونو و دکتر گفت سالمه.
مامانی علی
18 دی 93 1:28
ممنون عزیزم و خدا رو هزاران هزار بار شکر که نی نی جون سالمه راستی کی معلوم میشه نی نی دختر طلاست یا پسر بلاست
مامان تازه کار
پاسخ
مرسی عزیزم، هنوز خیلی مونده، اواخر ماه چهارم مشخص میشه
mamani
18 دی 93 10:50
وای به تو مامان دل گنده. من یه نصف روز رفتم قم اومدم. کلی دعوام کردن ولی خدا رو شکر که صحیح و سلامت برگشتید. نی نی خوبه؟
مامان تازه کار
پاسخ
خوب آخه آدم دلش نمیاد به امام حسین نه بگه. خداروشکر تا الان که خوبه. واسه هردومون دعا کن دوستم.
سحر
19 دی 93 11:56
سلام عزیزم زیارت قبول امیدوارم تا آخرین روزهای بارداریت رو به خوبی بگذرونی از اینکه به وبلاگم سر زدی ممنونم واسم دعا کن، خیلی زیاد به دعای همه نیاز دارم
مامان تازه کار
پاسخ
مرسیییی عزیزم. خواهش میکنم، وظیفه بود. چشم ، من به یاد همه ی دوست جونی ها هستم.
الشن
14 بهمن 93 15:27
سلام خوبین؟خدا رو شکر سالم رفتین و برگشتین خیلی نگرانتون بودم چه جی جی های نازی انشاا... به سلامتی استفاده کنید منتظریم به دنیا بیاد اینا رو تو تن نی نی ببینیم
مامان تازه کار
پاسخ
قربونت عزیییییزم، مرسی