مایسامایسا، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

بهانه ای برای زندگی

کربلایی نی نی

1393/10/4 20:42
161 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم،

این روزا روزای عشق و حال مامانه. نه از لحاظ استراحت و رسیدگی های بی حد و مرز مامان جون، بلکه به خاطر اینکه زائر امام حسینیم. به امیدخدا پس فردا صبح راهی هستیم. شمای عزیز دل هم اولین سفر زیارتیت رو با ما میای. میدونم که از همونجا هم ذوق و شوق داری. خوبی این سفر اینه که همه ی عزیزام باهام هستن و دل نگران هیچکس نیستم. خیییییلیییییی خوووووبه راضیجشن

درمورد این سفر، با سه تا متخصص مشورت کردم و هرسه تا ممنوع کردن اما عشق امام حسین نمیزاره بمونم. بابا رضا هم موافقت کرده البته به شرطی ک هیچ حرکتی نداشته باشم و همه جا با ویلچر برم. ان شاالله ک صحیح و سلامت بریم و برگردیم و همین رفتنمون باعث بشه امام به ماهم نظری بکنه و مشکلات بارداری مرتفع بشه. ان شاالله...

راستی دوماه شما کامل تموم شد و وارد هفته ی نهم و ماه سوم شدی. خیلی ماهی عزیزم. مامان قربونت بره. ان شاالله ک زودتر سالم و سرحال بیای تو بغلم. متنظرمتنظر

پسندها (6)

نظرات (7)

مامان گیلدا
4 دی 93 20:53
ایشالله نی نی تون صحیح و سالم بیاد بغلتون لطفا به دختر من رای بدید ممنون http://www.niniweblog.com/upl/gilda1393/14187603198.jpg
مامان تازه کار
پاسخ
چشم مامان گیلدا
افسون
4 دی 93 22:52
سلام عزیزم . ای جانم ! خدا نی نی تو واست نگه داره . ایشالله به سلامتی بری و برگردی . ما رو هم دعا کن گلم . همیشه به زیارت ایشالله خیلی مراقب خودت و نی نی باش . بوسسسسسسسسسسسس
مامان تازه کار
پاسخ
فدای تو دوست جون، ان شاالله ک قسمت خودت بشه، چشششششم
مامانی علی
5 دی 93 2:46
سلام خانومی وای که چقدر دلت بزرگه من که چون یک بار سقط داشتم تا آخر بارداریم حتی مشهدم نرفتم بعدشم که علی مردان خانمون اومد نشد بریم هنوز هم قسمت نشده دلم لک زده ب احرم امام رضا.اگه رفتی التماس دعای فراوون
مامان تازه کار
پاسخ
عزیزم ان شاالله قسمتت بشه هم مشهد بری و هم کربلا. منم خودم و بچمو سپردم اول دست خدا بعد دست سیدالشهدا، ان شاالله ک خودشون نگهدار همه به خصوص نی نی من باشن
مامانی علی
5 دی 93 15:31
سلام عزیزم انشااله علیمون در جشنواره شرکت کرده لطفا بهش رای بدید و اگه دوست داشتید میتونید با شماره های دیگه هم بهش رای بدید ممنون کد علی ۸۳ ارسال به شماره ۱۰۰۰۸۹۱۰۱۰
مامان تازه کار
پاسخ
چشم عزیزم
مامان روشا
7 دی 93 10:39
عزیزم زیارت قبول ماروهم دعاکن فدات
مامان تازه کار
پاسخ
مرسی دوستییی
مامانی علی
8 دی 93 2:41
سلام خانومی هر وقت اومدی یه خبر بده خوشحال میشم
الشن
8 دی 93 15:30
به سلامتی عزیزم برای ما و الشنم دعا کن