مایسامایسا، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

بهانه ای برای زندگی

استرس این روزای من

1394/2/11 0:55
224 بازدید
اشتراک گذاری

تو این هفته،‌ چند بار مهمونی رفتیم و تو هر مهمونی خانوما اصرار داشتن که شما پسری نه دختر. میگن قیافت به پسر دارا میخوره و حتی چند نمونه مثال زدن که سونوگرافی تا ماه آخر یه چیز میگفته و بچه یه جنسیت دیگه به دنیا اومده. دلم شور میزنه. نگران خریدایی که کردیم هستم و اینکه من عاشق تک تکشونم با همون رنگ صورتی.  اگه شما واقعا پسر باشی چی؟ به سرم زده بود که برم سونوی رنگی یا چهاربعدی که مطمئن بشم اما مامان میگه علاوه بر خطری که داره، کیفش به همینه که ندونی. فوقش اگه پسر شد، یه سری رو عوض میکنیم و بقیه رو پسرونه میخریم. چرا بعضی از این خانومای محترم جلوی دهان مبارکشون رو نمیگیرن و آدم رو تو هول و ولا میندازن؟!!!!! چه فایده ای واسشون داره واقعا؟!!!! به جای دل قرص کردنشونه؟!!!!!!

اعصابم خوردهگریهقهرآخنگراناسترس

پسندها (4)

نظرات (6)

مهربوون(محیا)
11 اردیبهشت 94 1:52
ای بابا امان از،دست اینجور آدمهااااااا عزیزم اصلا ب این چیزا حتی ثانیه ایی هم فکر نکن ... هر چی،ک خدا بخواد همون میشه ... فدای گل دختری،و مامان مهربونش
مامان تازه کار
پاسخ
مرسی عزیزم، قربونت
مامانی علی(زینب)
11 اردیبهشت 94 5:15
خخخخ آخه میدونی چیه بعضی ها هنوز افکار قدیمی دارن که پسر باشه خوشخال میشن دخترباشه ناراحت خیر سرشون دارن دل داری میدنت که ناراحت نباش شاید پسر باشه ناراحت نباش راست میگه مامانتون
مامان تازه کار
پاسخ
آخه ما دقیقا برعکسیم، عاشق دختریم. البته به خدا برام فرقی‌نداره دختر پسرش ولی الان دیگه وجود دخترم واسم نهادینه شده، نمیتونم احساسمو یهو عوض کنم.‌بازم توکل به خدا
mamani
12 اردیبهشت 94 16:23
الهی بی خیال بابا فکر نکن که فقط خودتی همه کسایی که باردار هستند این حرفها رو می شنون. هر چی که هست سالم باشه. بقیه اش مهم نیست .
مامان تازه کار
پاسخ
واقعا فقط سالم باشه، انقدر این روزا استرس و اعصاب خوردی دارم که فقط میگم بچه ام سالم باشه. بقیه اش مهم نیست
سحر
13 اردیبهشت 94 18:54
عزیزم انشاالله که تنش سالم باشه جنسیت که مهم نیست واسه این چیزای الکی هم خودتو ناراحت نکن
مامان مرجان
14 اردیبهشت 94 8:22
عزیز اصلا نباید توجه کنی چون به من هم این حرف رو زیاد میزدند اگه سونوگرافی جای خوبی رفتی پس نباید شک کنی دیگه تشخیص دختر و پسر جز معمول ترین تشخیص هاست دوست من انقدر به این موضوع فکر کرده بود که داشت خودشم باورش میشد یک نصیحت خواهرانه .... از الان یک موضوع رو الگو خودت و همسرت قرار بده اینکه ممکنه حتی بعد دنیا امدن بچه توی نگه داری خیلی ها نظر بدن من همبشههمه نظر ها رو گوش میکنم بعد کار خودمو و به صلاح بچمو میکنم توی جمع فقط میشنوم این منو و همسرم هستیم که باید تشخیص بدیم چی به قلاحه
مامان تازه کار
پاسخ
من اصلا آدمی نیستم که چشمم به دهن دیگران باشه ولی الان تو وضعیتی نیستم که اعصاب این چیزا رو داشته باشم. نصیحت خوبی بود دوستم. سعی میکنم از این بعد همینجوری عمل کنم
مامان مرجان
14 اردیبهشت 94 8:26
راستی دوستم اگر دکتر خوب میخواهی دکتر ناهید کاشی جز بهترین هاست از اول ببر پیش خوش من واکسن های باران رو هم همه رو پیشش بردم اصلا هم تب نکرد فقط یه چند ماه اشتباه کردم دکتر شو به علت رژیم سخت رفلکس عوض کردم و حرف کاشی رو گوش نکردم امپول D3به باران نزدم اون وقت رشد دندنش متوقف شد ولی به محض برگشتن پیشش دوباوه امپول زدم و باران الان پنج دندان داره اگه بری پیش کاشی حتما منو دعا میکنی خواستم راهنمایی کنم بازم خودتون تصمیم بگیرید
مامان تازه کار
پاسخ
ممنونم عزیزم، باشه حتما بهش فکر میکنم. بازم مرسی که راهنمایی میکنی