مایسامایسا، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

بهانه ای برای زندگی

دکتر ارتوپدی و دست مامان

1394/2/13 20:52
196 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر خوشگلم، 

خوبی نازنینم؟ امروز بعدازظهر وقت دکتر ارتوپدی واسه مشکل دستم داشتم. گفته بودم که یه مدتیه دستم از آرنج به پایین خواب رفته و مدام گزگز میکنه و شبا خیلی اذیتم میکنه. دکتر خودم گفتن احتمالا یکی از رگ هام تحت فشاره و باید به یه متخصص نشونش بدم. منم امروز با بابا رضا رفتم دکتر. دکتر یه سری معاینات کردن و گفتن که رگ اعصابت باد کرده و باید یه نوار مغزی بگیری تا تشخیص اصلی رو بدم. به احتمال زیاد نیاز به جراحی داری که اونم به خاطر بارداریت باید بعد زایمانت انجام بشه. اما تا اون موقع میتونی یه آمپول نمیدونم چی چی رو تو رگت تزریق کنی تا زیاد اذیتت نکنه و اونم فقط تو مطب شخصیم برات میزنمتعجبتعجب!!!!!

بابا رضا زیاد از تشخیص دکتره خوشش نیومد و از یه دکتر دیگه برام وقت گرفت. حالا باید تا چهارشنبه صبر کنیم تا ببینیم دکتر جدید چی میگه.

همه اینا فدای یه تار موی دختر عزیزم. تو همین که داخل وجودمی و بهم قوت قلب میدی، یه دنیاست واسم. عاشقتم گوله ی انرژی من.بغل

پسندها (4)

نظرات (2)

mamani
14 اردیبهشت 94 0:44
آخی. چرا اینجوری شدی آخه؟ مامآن نن همین هفته پیش عمل کرد. دو سه سال هم بود که آمپول میزد. آمپول ها فقط تا نهایتا چهار ماه دستت رو خوب میکنن دوباره از نوع شروع میشه. امیدوارم زود زود خوب بشی.
مامان تازه کار
پاسخ
نمیدونم والا، خیلی اذیتم. حالا ایشالا که بعد زایمانم خوب بشه
مطلع عشق
15 اردیبهشت 94 17:47
سلام دوستم..... خوبی؟.... دخترت خوبه؟.... انشاءالله که تشخیصش اشتباه بوده منم شنبه شب یه ویروس عفونی وحشتناک گرفتم که یکشنبه بیمارستان بودم و .... از 10 روز قبلم زیر دلم درد گرفته که هر روز بیشتر شده؛ رفتم دکتر فرستادم تست عفونت ادراری....... امیدوارم چیز خاصی نباشه.... نگرانم.... مواظب خودت و دختر گلت باش.....
مامان تازه کار
پاسخ
سلام عزیزم، مرسی. شما و پسمل گلی خوبین؟ ان شاالله که واسه شما چیزی نیست ولی فعلا خیلی مراقب خودت باش.