مایسامایسا، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

بهانه ای برای زندگی

دور دوم مذاکرات ارتوپدی

1394/2/16 20:58
255 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلدخترم،

امروز روز 191 بارداری مامانه و دو روزه که رفتی تو هفته ی 28م. یعنی به امید خدا کمتر از ۱۲ هفته دیگه تو بغلمی. الان دیگه مثل همه ی کوچولوهای تازه به دنیا اومده میتونی چشماتو موقعی که میخوابی یا استراحت میکنی، ببندی و موقع بیداری باز کنی. قدت حدود 38 سانتیمتر و وزنت حدود 1 کیلو گرم شده.جشن نمیدونی چقدر خوشحالم که دیگه گرمی نیستی و شدی کیلوگرمی!بغل

اصولا چون کلیه ها و مجاری ادراری(معذرت میخوام) دچار اختلال میشن، تو این هفته ها می بایست دستشویی رفتنم کمتر بشه اما من سه برابر قبل میرم. انقدر که دیگه صدای بابا رضا درمیاد خندونک

بریم سراغ نوبت دکتر امروزم. ساعت 7و نیم وقت دکتر داشتم و رفتم. بعد کمی معطلی رفتم تو مطب و این دکتر هم، همون نظر دکتر قبلی رو داشت با این تفاوت که اول بهم آتل مخصوص و قرص B1 داد و گفت دوهفته استفاده کن و درصورت بهتر نشدن باید نوار مغزی بگیری و آمپول کورتون تو رگت تزریق کنی، تا بعد زایمان که عمل کنی. 

حالا صبر میکنم تا یکشنبه، تا اول با دکتر خودم مشورت کنم بعد قرص رو مصرف کنم. بقیه اش هم ایشالا درست میشه. دوست دالم دختلم بوس

پسندها (5)

نظرات (6)

سحر
16 اردیبهشت 94 21:02
انشاالله که زودی خوب میشی
مامانی علی(زینب)
17 اردیبهشت 94 2:38
سلام.چرا صفحه وبتون اینجوری شده؟ تازه عکس رو متنه نمیشه متن رو خوند فقط برا من اینجوریه عایا....؟
مامان تازه کار
پاسخ
نمیدونم ولی واسه من که درسته. احتمالا سیستم شما مشکل داره
مامان نيوشا
17 اردیبهشت 94 10:13
سلام عزيزم مطلب گذاشتم نظر يادت نره
مامانی علی(زینب)
18 اردیبهشت 94 1:14
دوباره سلام مشکل از صفحه من بود درست شد انسااله که با همین قرص نتیجه بگیری
مامان تازه کار
پاسخ
ان شاالله
مامان الى
18 اردیبهشت 94 12:51
سلام عزيزم مطلب گذاشتم نظر يادت نره
مامان مرجان
18 اردیبهشت 94 14:26
سلام عزیزم انشاا... بهتر بشی دست شوهر من هم مثل شماست نوار عصب گرفت گفتن باید عمل بشه ولی قبلش باید اتل ببنده و بعدش بره فیزیو تراپی رمانش همینه که تا میتونی کمتر حرکتش بدی سعی کن تو این سه ماه باقی مانده به دستت استراحت بدی که از بعد از اون کارهات بیشترش با دسته
مامان تازه کار
پاسخ
ممنونم بابت راهنمایی عزیزم، باید همین کارو بکنم چون به قول شما به یه دست سالم بعد زایمان احتیاج دارم