مایسامایسا، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

بهانه ای برای زندگی

مبعث پیامبر مبارک

1394/2/27 20:47
415 بازدید
اشتراک گذاری

سلام میوه ی دلم،

خوبی زندگی من؟ روزهای هفته ی 29 برای تو چطوری میگذره؟ برای من که پر از اتفاقای خوب بود. مهمترین اتفاق، پنج شنبه 24م اردیبهشت، مامان جون عمه زهرای من رو برای پاگشای دخترش سمیرا دعوت کرده بود. بنده خدا کلی زحمت کشید واسه این مهمونی. این هفته نمایشگاه بین المللی کتاب بود و منم خیلی دلم میخواست تا برم و به سالن کودک و نوجوانش یه سر بزنم و برات کتاب بخرم اما هی وقت نمی شد. تا اینکه روز مهمونی، داداش مجید مهربونم گفت که من رو میبره. من و دایی مجید و زندایی فرزانه هم سه تایی رفتیم نمایشگاه. اوناام میخواستن واسه نی نی حسناشون، کتاب بخرن. البته به خاطر وضعیتم فقط تونستم سالن 22 رو ببینم و کتابایی هم که از قبل اسمشونو یادداشت کرده بودم تا بخرم، نتونستم پیدا کنم غمناکغمناک ولی به جاش چندتا کتاب خوجل موجل برات خریدم که همشونم شعرن تا راحت بتونی حفظشون کنی. ان شاالله قول میدم تا از همین الان برات بخونمشون. عکس کتاباتو تو ادامه مطلب ببین....

   Разноцветные цветы

    Разноцветные цветы

     Разноцветные цветы

    Разноцветные цветы

     Разноцветные цветы

Разноцветные цветы

    Разноцветные цветы

    Разноцветные цветы

    Разноцветные цветы

    Разноцветные цветы

کتاب اول دبستان دوره ی ابتدایی من!

برات گرفتم تا بعده ها هم از روش تمرین کنی هم بدونی من چجوری باسواد شدم و از کجا شروع کردمخندونک

 

    Разноцветные цветы

این اسباب بازی ها هم از نمایشگاه اسباب بازی که بغل دست نمایشگاه کتاب برگزار می شد برات گرفتم

 

پسندها (5)

نظرات (3)

mamani
28 اردیبهشت 94 0:55
مامان مونا پس کو ادامه مطلب؟؟؟ خوش به حالت من که آنقدر تنبل شدم که پیاده روی به زور میرم چه برسه نمایشگاه.
مامان تازه کار
پاسخ
دیروز وقت نشد بزارماشکال نداره دوستم. منم زیاد نتونستم بگردم
مامان مرجان
29 اردیبهشت 94 15:17
عزیزم مبارکش باشه براش حتما بی بی انیشتین یا ایرانیشو که اسمش کودک من رو بخر باران باهمین فلش کارت ها اعضای صورت رو یاد گرفته تا میارم سریع میگه درس درس
مامان تازه کار
پاسخ
عزییییییزم، مرسی از راهنماییت. چشم حتما تهیه میکنم
مامان بهار
30 اردیبهشت 94 20:24
سلام عزیزم.مبارکه خانم خوشگله باشه...
مامان تازه کار
پاسخ
ممنون