مایسامایسا، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

بهانه ای برای زندگی

هشدار دکتر

1393/9/24 12:05
278 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم،

اول از همه میخوام از خداجونم بابت هدیه نازی مثل تو تشکر کنم و ازش بخوام حالا ک به ما همچین هدیه باارزشی داده کمکمون کنه تا بتونیم پدر و مادرت بشیم. به من کمک کنه تا پیش همسرم شرمنده نباشمغمگینخطا

امروز وقت دکتر داشتم تا باهاش درمورد سونوی دیروز و یه سری آزمایشات که قبلا داده بود، مشورت کنم. متاسفانه دکتر بهم گفت که دوتا مشکل اساسی دارم.

یکی این که رحم من توان نگهداری جنین رو نداره و باید عمل بشم تا سقط ناگهانی، اتفاق نیفته. به همین خاطر تا پایان دوره بارداری استراحت مطلق هستم.

دوم اینکه دیابت بارداری دارم و از این به بعد هرچیز شیرینی برام ممنوعه و قرار شد یه رژیم غذایی بهم بده تا بتونم شرایط بدنمو به حالت نرمال برگردونم.

کوچولوی من، با اینکه هرکدوم از این مشکلا باعث سقط جنین میشه و من هردو رو باهم دارم، اما بازم دلم روشنه. توکلم به خداست و اصلا ناراحت نیستم. اینا آزمایش منه برای اینکه قدر تو رو بیشتر بدونم و برای هرثانیه با تو بودن، شکرگزار درگاهش باشم.  امیدوارم پیشم بمونی و بهم قوت قلب بدی.

همیشه دوست دارممحبتمحبت

پسندها (1)

نظرات (2)

مامانی
26 آذر 93 15:22
خدابزرگه عزیزم یکی از دوستای منم همین بود رحمش رو دوخت الان بچش۲ سالشه و بچه دومش رو هم بارداره
مامان تازه کار
پاسخ
مرسی عزیزم بابت انرژی مثبتت. واقعا ب همچین حرفی نیاز داشتم
میترا
30 آذر 93 15:12
سلام دوست نی نی وبلاگی . مهران کوچولوی من تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده خواهشا بیایید بهش رای بدیدشماره 1000891010 به کد 46 یادتان نرود