مایسامایسا، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

بهانه ای برای زندگی

جلسه دوم بلوک زایمان

1394/3/9 18:41
518 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماه دختر گلم،

امروز جلسه دوم کلاس بارداری بود. البته کلاسها که مرتب تکرار میشه و موضوعات مختلفی بیان میشه اما من تصمیم گرفتم تو اون جلساتی شرکت کنم که واقعا به دردم میخوره چون ساعتش طولانیه و واقعا از لحاظ کمر اذیت میشم و نمیتونم بشینم. موضوع امروز، مراقبت و نگهداری از نوزاد از بدو تولد و علائم خطر راجع به نی نی بود. قرار بود در رابطه با تنظیم خانواده هم صحبت بشه اما کارشناس حرفی نزد. خیلی دوست داشتم این موضوع مطرح بشه چون واقعا برای برنامه ریزی تولد نی نی های بعدیمون، بهش احتیاج داشتم اما حیف...

 

پ.ن: با بچه ها راجع به سیسمونی حرف می زدیم، همه خونه دو خواب داشتن و کلی واسه نی نی هاشون خرید کرده بودن. دلم واسه جوجوم کباب شد، چرا ما خونه دو خوابه نداریم تا منم برات بترکونم؟؟خطاغمگینگریه

پسندها (5)

نظرات (7)

nilia
9 خرداد 94 19:55
سلام دوست خوبم ما شدیدا یه رایت نیاز دارم لطفا عدد1رو به 1000891010 اس ام اس کن مرسی
mamani
9 خرداد 94 21:57
وای مامان مونا کلی ترسیدم . تاپیکت با متنت مغایرت داشت خفن. فکر کردم خدای نکرده مجبور به زایمان شدی. خدا رو شکر که همه چی خوبه. بیخیال ایشالا خودش که اومد براش میترکونی هزار تا.
مامان تازه کار
پاسخ
چرا؟!!!!!! نترس عزیزم، فقط یه کلاس معمولی بود مرسی عزیزم، ان شاالله
مامان بهار
13 خرداد 94 20:27
عزیزم عیدت مبارک... اشکالی نداره که...اونایی که دو خوابه دارن هم تا دوسالگی نی نی هاشونو واسه شیر و عوض کردن پوشک تو نیمه شب و ... پیش خودشون می خوابونن.برای بعدشم اووووووووووه حالا حالاها وقت داری... راس میگی همچین موضوعاتی(تنظیم خانواده) خیلی مهمه.جاش تو کلاسای بارداری خالیه...
مامان تازه کار
پاسخ
بله کاملا حق با شماست، من یه خورده کمال گرام و دوست دارم تو هر مرحله ای بهترین کار رو انجام بدم اما واقعا این مورد دست من نیست موضوعش تو این کلاس ها مطرح میشه اما متاسفانه این دفعه وقت نشد دربارش صحبت کنن
سحر
15 خرداد 94 21:12
سلام عزیزم امیدوارم این چند هفته باقیمونده هم به خوبی بگذره.میخواستم ازت خواهش کنم که حتما موقع زایمانت واسه من و همه اونایی که مثل منن دعا کنی.قربونت
مامان تازه کار
پاسخ
ممنونم عزیزم، به روی چشم. حتما دعا میکنم برات...
ĸoѕαr
16 خرداد 94 20:03
Aunt Jvnm.chh Nazi salute your website. !!! I went to my fancy like the cute little white Vbanmk. If you click on my web .aztvn happy thank Kelly
·٠•●♥ مامان آنی ♥●•٠·˙
16 خرداد 94 20:42
مونا جون برات آرزوی موفقیت دارم . مرسی که همیشه بهم سرمیزنی انشالله مایسا جون خاله به سلامتی متولد بشه
مامان تازه کار
پاسخ
ممنوننننننم خاله
مامان مرجان
16 خرداد 94 22:02
عزیزم برات بهترین ها رو ارزو میکنم حتما شب قبل از زایمان از حس و حال خودت بنویس و وقتی همسرت خوابید و تنها شدی از خودت فیلم بگیر و ضبط کن خیلی خاطره قشنگی میشه هم با نی نی حرف بزن و هم از حال خودت
مامان تازه کار
پاسخ
مرسی دوستم، چه ایده ی قشنگی، حتما همین کارو میکنم.